A campaña, que comeza este mes de setembro, é desenvolvido principalmente a través de Internet, xa que a Internet tornouse a principal ferramenta de busca de información de persoas en xeral e aos mozos en particular.
UGT foi tradicionalmente considerada a mellor forma de aconsellar un traballador sobre o emprego (especialmente en tempos de sinatura de contratos e despedimentos, ou aqueles momentos en que xorden problemas) foi directa e persoalmente, sempre que a lei traballo e as normas de traballo son áreas que requiren especialización. En consecuencia, a información e asesoramento a traballadores realizouse a través dos sindicatos, delegados elixidos ou servizos xurídicos da Unión.
A crise económica ten, con todo, algunhas consecuencias sobre a configuración do mercado de traballo español:
Moitos traballadores, carreira profesional longa, ben adestrados e informados sobre os seus dereitos e da xestión das relacións de traballo, son xubilados, xubilados anticipadamente ou foron despedidos. O seu coñecemento chegou a ser a súa fonte de referencia e información para os compañeiros máis novos e menos experimentados nas relacións de traballo.
O traballo de consultoría que fixo os sindicatos e os delegados sindicais elixidos (que coñecen as leis laborais e os acordos que negocian con empresas) alcanza moitos traballadores dificultades subcontratistas e traballadores parciais e temporais alta rotación.